August at Akiko's
Christopher Makoto Yogi’nin adeta huzura adanmış ilk uzun metrajı, Hollywood’un Hawaii’yı bozmasına dokunaklı bir biçimde karşı çıkıyor. Dirty Beaches grubundan Alex Zhang Hungtai’nin rol aldığı film hem inanılmaz derecede kişisel hem de kültürel olarak kapsayıcı bir müzik rüyasını andırıyor.