Yusuf henüz üniversite öğrencisiyken girdiği cezaevinden 10 yıl sonra sağlık sorunları nedeniyle tahliye edilir. Hayata Dönüş Operasyonu’nu yaşamış olan Yusuf’u Doğu Karadeniz’deki köyünde yaşlı ve hasta annesi karşılar. Yusuf çok geçmeden fahişelik yapan genç ve güzel Gürcü kızı Eka ile karşılaşır.