Avanak Apti
Apti, Nevin Şenses isminde bir şarkıcıya tutkundur. Nevin’e aynı zamanda kabadayı Barut Osman da tutkundur. Nevin’in menajeri sanatçısını Barut Osman’dan kurtarmak için gazinoya ünlü kabadayı Urfalı Apti’yi çağırır.