Aynı protestoda tanıştığı Ali ile bu kez İstanbul’da yeniden karşılaşan Rosa, kısa sürede duygusal bir bağ kurar. Ancak gelişen bu ilişki, her iki karakter için de ağır sonuçlar doğuracak bir sürecin başlangıcı olur.