Back to Burgundy
Yıllardır yurtdışında olan Jean, yaşlı babasıyla yeniden ilişki kurmak için eve döner. Dik başlı kız kardeşi Juliette ve en küçükleri Jeremie, onu sıcak bir şekilde karşılar. Babalarının ölümünün ardından üç kardeşin ilişkilerini düzeltmesi ve onları birbirine bağlayan toprakları koruması gerekir.