Ignacio ve Enrique, 1960’lı yıllarda yatılı bir Katolik okulunda sevgi, korku ve istismarla taşınır. Okulun müdürü olan Rahip Manolo, bu keşiflerin hem şahidi hem de failidir. Yıllar sonra tekrar karşılaştıklarında, geçmiş ve yeni hayatları tuhaf ve yıkıcı biçimlerde iç içe geçecektir.