Bakırköy Underground, 90’lardan ve 2000’li yıllardan benzersiz arşiv görüntülerini güncel çekimlerle harmanlayarak bir müzikal kimliğin izini sürüyor ve Bakırköy’ün değişen dokusuna bakıyor.
Bakırköy’ün çok katmanlı tarihinde kişisel bir yolculuk. Berkay Şatır, anılarından ve büyüdüğü mahalleden aldığı ilhamla, bölgedeki farklı yaşam biçimlerini ve altkültürleri anlatıyor. Onun büyüme hikayesinde büyük yeri olan müziğin yardımıyla, Bakırköy’ün yakın döneminin portresini çıkarıyor.