Enerji dolu bir müzikle titreşen kaleydeskopik imgeler. Tenha bir bahçede geçen kısacık anların eşlik ettiği, mekanik ve tekrar eden görüntülerin kontrolündeki hareketli bir dünya.
Büyük sanatçı Fernand Léger ve yönetmen Dudley Murphy (biraz da Man Ray’ın yardımıyla!) bu Dada tarzındaki avangart klasiğe imza attı. Papağanlar, gözler ve fabrika çarkları arasındaki hipnotize edici bale gösterisi, insan ve makine ayrımını harika bir biçimde perçinliyor.