Balloons
İki yıl rehabilitasyona giden Cesar, şimdi Buenos Aires’in varoşundaki küçük bir balon fabrikasında çalışmaktadır. Eski kayınpederi onu kendisinden uzaklaşmış, annesi bir kazada ölmüş genç oğluna göz kulak olması için zorlar. Ama Cesar’ın Alfonso’yu evlat edindirmek gibi planları vardır.