Bamako
Abderrahmane Sissako, bu sürükleyici filmde dünyanın finans düzenini yargı önüne çıkarıyor. Büyük iktidar yapılarına yönelttiği sert eleştiriyi oyunbaz dokunuşlar, mini bir spagetti western ve Mali’nin gündelik hayatından ayrıntılarla zenginleştiriyor.