Vincent ve Sophie, 10 yılı aşkın süredir bir aile kasabı işletmektedir. Küçük işletme iflas etmek üzere ve evlilikleri de kötü gitmektedir. Vincent dükkânına zarar veren bir vegan aktivisti yanlışlıkla öldürünce her şey değişir.