Bartu Ben
Bartu Ben; bir ‘az ünlü’ nün, az daha ünlü olma hikayesini anlatıyor. Bir zamanlar reytingi bol dizilerde ve art-house sinema filmlerinde boy gösteren Bartu, birçok oyuncu için ciddi gelir ve kısa ömürlü şöhret kapısı olarak görülebilecek dizilerde oynamaktan bıkmıştır.