Dengesiz bir polis San Francisco’da bir buz kıracağını içeren bir dizi cinayeti araştırır. Cinayetin baş şüphelisi, romanında buz kıracağıyla insanları öldüren bir katile yer veren çekici bir kadındır. Soruşturma ilerledikçe polis, bu kadına aşık olur.
Alaycı ve kışkırtıcı işleriyle tanınan Paul Verhoeven, Robocop ve Gerçeğe Çağrı ile Amerikan kültürünün şiddete bakışını keşfettikten sonra bu psikoseksüel kara filmle cinsellik meselesine eğiliyor. Sharon Stone’un unutulmaz performansıyla olağanüstü bir erotik gerilim.