Beach Rats
Brooklyn’in dış mahallelerinde yaşayan, yolunu kaybetmiş genç Frankie, ailesinin ve toksik arkadaş grubunun baskıcı bakışları altında boğulmaktadır. Kimliğiyle barışma mücadelesi veren Frankie, yaşlı erkeklerle tanışma siteleri araştırırken aynı zamanda genç bir kadınla ilişkiye başlar.