Kaygı krizleri ve korku ataklarıyla kafası karışan Beau, annesini ziyaret etmek için çıktığı yolculukta onu bekleyen kötü güçler ve görünmeyen gözlerle yüzleşmek zorunda kalır; iç dünyasının gizemini ve annesiyle ilişkisini çözmeye çalışır.
Ari Aster’ın akıllara durgunluk veren destansı filmi, endişeli bir ruhun derinliklerine uzanıyor ve korkuyu çılgın, çoğu zaman komik boyutlara taşıyor. Joaquin Phoenix, trajik bir şekilde gözden düşen anne kuzusu rolünde olağanüstü bir performans sergiliyor.