Cibuti’nin sıcaktan kavrulan çöllerinde görev yapan Fransız Yabancı Lejyonu’nu odağa alan Claire Denis imzalı bu başyapıt, erkeklerin dünyasındaki takıntılı arzular ile katı kuralları ve sömürgeciliğin karanlık mirasını keşfe çıkıyor. Denis Lavant’ın sürpriz dans sahnesi de akıllara kazınıyor.