Başarılı bir öğrenci olmanın yanı sıra sanat ve sporla ilgilenen ve okul gazetesinin editörlüğünü yapan Nicolas Sheff’in görünürde hiçbir eksiği yoktur, fakat uyuşturucu bağımlılığı yüzünden hayatı altüst olmak üzeredir. Babası, oğlunu ve ailesini kurtarmak için elinden geleni yapar.
Timothée Chalamet, uyuşturucu bağımlılığıyla mücadele eden bir öğrenciyi canlandırdığı bu dokunaklı dramda olağanüstü bir performans sergiliyor. Steve Carell’ın da baba rolünde harikalar yarattığı Güzel Oğlum, bağımlılığın zorlu döngülerine cesur bir bakış atıyor.