Güney Londra’daki Thamesmead’de uzun ve sıcak bir yaz. Jamie Gangel sık sık okulu özlemekte ve günlerini annesiyle birlikte yaşadığı dairede televizyon izleyerek geçirmektedir. Bitişikte, liseden atıldıktan sonra günlerini Mama Cass plakları dinleyerek geçiren Leah yaşamaktadır.