Bêder
Şiirsel bir dünyaya sahip, görsel gücüyle hemen dikkat çeken kısa filmlere imza atan Arin İnan Arslan’ın yeni filmi, duygusal hafızanın karla kaplı yollarında çocukluğa ve eve dönüş hikayesi. İmgeleri zihinde uzun süre yankılanan bir hatırlama deneyimi.