Bu zihin bulandıran filmin, müzik ve skateboard klipleri çeken Spike Jonze’un çıkış filmi olduğuna inanmak zor. Charlie Kaufman’ın usta işi senaryosu sayesinde ortaya çıkan komik, tuhaf ve melankolik evreniyle anında modern bir klasiğe dönüşmüş bir film.