Belgica
Felix Van Groeningen, bir barın etrafında kurulan gece yaşamını sarhoş edici bir şekilde yansıtırken, barı işleten iki kardeşin yükseliş ve düşüşünü de anlatıyor. Soulwax’in müzikleri eşliğinde, rock’n’roll hayatına, çılgın partilere ve sonrasında yaşananlara hem coşkulu hem de gerçekçi bir bakış.