Benedetta
Erotik gerilimlerin usta ismi Paul Verhoeven, bu sefer de 17. yüzyılda yaşayan bir manastır rahibesinin dini yaşamına ve yasak arzularına pencere açıyor. İnananların dünyasındaki ikiyüzlülüğe kışkırtıcı bir eleştiri getiren Benedetta, tensel zevklere de dokunan zarif ve alışılmadık bir hikaye.