Senarist François, Jeanne’ın 20 yıl önce yazdığı bir romanı beyazperdeye aktarmak amacındadır. François’ya karşı önceleri son derece soğuk davranan Jeanne, senaristin amacını anladıkça karşı koymaktan yavaş yavaş vazgeçer.