Berlin Troika
Politik krizle çalkalanan bir gecede, uzman bir çevirmen sinir krizi geçirir. Konrat adındaki genç diplomatın onun yerine geçip çatışma halindeki iki büyük lider arasında çevirmenlik yapması gerekir. Dünya’nın kaderini, ya barışla ya da korkunç bir yıkımla sonuçlanacak müzakereleri belirleyecektir.