Richard Linklater (Gün Doğmadan) imzalı bu gerçek suç hikayesi, 1996’da Texas’ın ufak bir kasabasında işlenen bir cinayeti anlatıyor. Başrollerde Shirley MacLaine ve kariyerinin en iyi performansıyla Jack Black yer alıyor.