1968 yılında Gore Vidal ve William F. Buckley Jr.’ın televizyonda yayınlanan tartışmaları, televizyon haberciliğini kökten değiştirdi. Bir ağır sıklet maçındaymış gibi birbirilerinin fikirlerine karşı çıkan iki siyasetçi, politik tartışmalarla kişisel saldırıları bir araya getirdi.
William F. Buckley Jr. ve Gore Vidal, 1968’de bir televizyon kanalında bir araya gelerek yıllarca unutulmayacak bir intikam maçına ve kışkırtıcı bir hesaplaşmaya imza attı. Bu yüzleşmenin detaylarına inen belgesel, siyasetin geçmişi ile bugünü arasında paralellikler kuruyor.