Bir romancı olan Zorg (Jean-Hugues Anglade) ve seksi, kurnaz bir kadın olan Betty’nin (Beatrice Dalle)adlı iki aşığın hikayesi. Bir barakadan Paris’in bohem tarafına devam eden, sevgi ve şehvetle çabalanan sürükleyici bir ilişki.