Kadir’in aile işinde yaşanan bir olay sonucu çalışanlardan biri ağır yaralanır. Kadir, krizle baş etmeye çalıştığı sırada ailesiyle ilgili bazı gerçekleri öğrenir. Hayallerini, ailesini ve yaralı işçinin eşini etkileyecek ahlaki bir karar vermek zorundadır.
Dünya sinemasına heyecan verici bir ses katan Selman Nacar’ın güçlü çıkış filmi, bir aileye ait fabrikadaki güç dinamiklerine dair derinlikli bir hikaye anlatıyor. Asghar Farhadi’yi andıran gerçekçiliğiyle Nacar, karakterlerin ahlaki ikilemlerini ustalıkla resmediyor.