Ölüm döşeğindeki bir adam, ömrünce insanları gençliğinin vahşi ve fantastik hikayeleriyle eğlendirir. Oğlu bu hikayelere artık inanmaz ama babasının cenazesinde, anlatılan hikayelerde gerçeklik payı olduğunu görür.