İki çocuk babası, orta yaşlı esrarengiz bir adam olan Floyd Deveraux ve biyografisini yazdırmak için tuttuğu acemi yazar Samuel Liston’ın ilginç deneyimleri. Kara komedi türündeki film, Brian Petsos’un ilk yönetmenlik deneyimi.