Billy Elliot
11 yaşındaki Billy, boks yaptığı salonda bir bale dersiyle karşılaşınca tümüyle büyülenir. Öğretmeninin teşvikiyle gizlice dans etmeye başlar. Maden grevinin gölgesinde, işçi sınıfı ailesinin beklentilerine meydan okurken tutkusunun izinden gider.