Yeni filmi uzun zamandır merakla beklenen Andrea Arnold’ın duygusal ve sürprizlerle dolu büyüme hikayesi, Nykiya Adams’ın bir yıldız olarak doğuşuna sahne oluyor. Barry Keoghan ve Franz Rogowski’nin olağanüstü performanslarıyla Kuş, hayatın çukurlarından göklere yükselen hayallere uzanıyor.