Vaktiyle bir süper kahramanı canlandırarak şöhreti yakalamış, şimdiyse görkemli günlerini geride bırakmış Riggan Thomson, bir Broadway oyunuyla kariyerini ve özel yaşamını ayağa kaldırmaya çalışır. Açılış gecesi yaklaştıkça, kendisiyle yürüttüğü savaşta cepheler karışmaya başlar.
Tamamı tek planda çekilmiş izlenimi verecek şekilde tasarlanmış, eşsiz bir tempoya sahip bu Iñárritu filmi, biçimsel olarak vaat ettiklerinin çok ötesinde duygusal bir etkiye sahip. Michael Keaton’ın kendi yaşamından çok şey kattığı Birdman, sanatsal hayal kırıklığına dair bir modern klasik.