Düğünden önce gelinin ve damadın aileleri bir araya gelir. Sohbet ilerledikçe damadın bir zamanlar cinayet işlediği ortaya çıkar. Böylece siyasi görüşlerden cinsiyet rollerine uzanan hararetli tartışmalar başlar.
Soner Sert ilk uzun metrajlı filminde, evlilik merasimleri ve aile ritüellerinin içinde toplumsal riyakarlıklarımızın tahlilini yapıyor. Karakterlerine hem şefkat hem de ince bir mizahla yaklaşan yönetmen, rollerin maskelere, sohbetlerin ise taktiğe dönüştüğü bir sosyal koreografi kuruyor.