Fakir bir kaynak ustası olan Mehmet’le, kuaförde çalışan manikürcü Nermin birbirine âşık olmuştur. İkilinin sâfiyane aşkıysa, şımarık bir zengin çocuğu olan Ender’in Nermin’e takıntılı biçimde musallat olması sonucu sekteye uğrar.