Fırtınalı bir hayat yaşamış, 70’ine gelmesine karşın hâlâ durulmamış bir ressam, kalp krizi geçirdikten sonra işini bırakmış bir avukat, mesleğinden sıkılmış, üstüne bir de karısı tarafından terk edilmiş bir doktor. Ankara’daki 25 yıllık Siyah Beyaz isimli barda buluşan bir grup arkadaşın öyküsü.
Pek çok farklı kimliğiyle sinemamıza emek veren Ahmet Boyacıoğlu ilk uzun metrajında Tuncel Kurtiz, Erkan Can, Şevval Sam, Nejat İşler, Derya Alabora gibi isimlerden oluşan etkileyici bir kadroyu buluşturuyor. Çeyrek asırdır Ankara’da müdavimleri bulunan bir barda kesişen insan öykülerini anlatıyor.