Kasaba dedektifi Zhang beş yıl önce kariyerlerinin sonunu getiren bir dizi cinayete benzer cinayetlerin yaşanmaya başlaması üzerine eski ortağıyla bir araya gelir. Araştırmaları onu ölümlerle bağlantlı görünen, nazik ve esrarengiz bir çamaşırhane sahibine götürür.
Çağdaş bir Çin kara filmi diyebileceğimiz Yinan Diao imzalı bu karanlık polisiye gerilim, aynı anda hem acımasız ve kışkırtıcı bir kültür eleştirisi hem de sinema sanatının çok güzel bir örneği. Vivian Qu’nun (Trap Street, Angels Wear White) yapımını üstlendiği film 2014 Berlinale’nin de galibi.