Başka bir ülkede daha iyi bir hayat kurmak isteyen Senegalli bir kadın, Fransız bir ailenin yanında dadı olarak işe girer, fakat Dakar’dan Fransa’ya taşındıklarında kendini hizmetçi olarak bulur. Kadına kötü davranmaktan hiç çekinmeyen aile, başka bir ırktan olduğunu da sürekli hatırlatır.