Müzisyenler ve Ankara arasındaki aşk-nefret ilişkisine yaptığı vurguyla Gri Değil, Siyah: Ankara Rocks!, bir müzik ve şehir hikayesi anlatıyor; 70’ler, 80’ler ve 90’larda Ankara’daki rock ve metal müzik sahnesini barlar, konserler, plak dükkanları, Yüksel Caddesi ve Tunalı’dan geçerek keşfediyor.