Gürcistan’da bir köyde yaşayan 48 yaşındaki Etero özgürlüğüne düşkün bir kadındır. Evlenmeyi hiçbir zaman istemese de bekar hayatı yüzünden köylülerin dedikodu malzemesi olur. Hiç beklenmedik bir anda, kendini bir adama aşık olurken bulur.