Dedektif erkek arkadaşı Frank’le kavga eden Alice, başka bir erkekle görüşmeye karar verir. Görüştüğü adam ona saldırınca, Alice kendini savunmak zorunda kalır ve adamı öldürür. Cinayeti araştıran Frank, Alice’in yaşadıklarını öğrenir. Ortada başka bir suçlu daha vardır. Böylece şantaj başlar.