Grimm Kardeşler’in unutulmaz masalı bambaşka bir çehreye bürünüyor, 1920’lerde Endülüs topraklarında, İspanyol halk hikayelerinden esinlenen olağanüstü bir sinemasal deneyime dönüşüyor. İspanya tarihinde siyah-beyaz bir yolculuk, sessiz sinema geleneğine bir saygı duruşu.