Blind Spot
Genç bir tarihçi olan Elisabeth, sosyalist ve feminist yazar Flora Tristan’ın izlerini takip ederek Lyon’da dolanır. Elisabeth, 19. yüzyılda bu şehirde yaşamış Tristan’ın neler yaşayıp hissetmiş olabileceğini duyular ve sesler üzerinden yeniden canlandırmaya çalışır.
Arşivlerde aradığını bulamayan feminist bir tarihçi geleneksel yöntemleri bir kenara bırakarak hayalgücünü kucaklıyor. Bu sıradışı yolun yalnızlığını ve özgürleştirici gücünü yansıtan Claudia von Alemann, pastel bir melankoli ve beklenmedik imkanlarla örülü bir filme imza atıyor.