Texas’taki ufak bir barın sahibi olan bir adam, çalışanlarından birinin eşiyle ilişki yaşadığını öğrenir. Eşini ve sevgilisini öldürmesi için dengesiz ve kötücül bir dedektifle işbirliği yapmasının ardından, yanlış anlamalar, yalanlar ve kandırmacalarla örülü bir olaylar zinciri başlar.
Korku ve kara film öğelerini harmanlayan Coen kardeşlerin çıkış filmi, ikilinin yolunu kaybetmiş insanlara ve kaderin acımasızlığına duyduğu ilginin ilk emarelerini taşıyor. Yanlış anlamaların kiralık katiller kadar tehlikeli olduğu filmde Frances McDormand, felaketin fitilini ateşliyor.