1928 yılında Almanya’daki lüks bir tatil köyünde Marksist bir kitap kulübü, yerel halkın vampir olduklarına inandıkları aristokratlara başkaldırmasını sağlamaya çalışır. Bu sırada Sovyetlerden gelen beş parasız Lyuvoschka, tuhaf ve zengin bir genç kadınla ilişki yaşamaya başlar.
Karl Marx, seçkinlerin vampir olduğunu söylerken sadece benzetme yapıyordu belki ama Julian Radlmaier bu gerçeküstü filminde bu sözleri doğru kabul ediyor. Yeni favori yönetmenlerimizden Alexandre Koberidze’nin başrolde olduğu Kan Emiciler, sosyalist fikirlerle dolu incelikli bir taşlama.