Gösteri ustası Sardu, New York’un Soho bölgesinde cüce asistanıyla birlikte Dehşet Tiyatrosu’nu işletmektedir. Sardu, gösterisini küçümseyen eleştirmen Creasy Silo’yu kaçırır. Büyük usta bir yandan da ünlü balerin Natasha Di Natalie’yi gösterisine katılması için ikna etmeye çalışmaktadır.
Troma, 1976 tarihli filmiyle ana akım değerleri tepetaklak etmeye devam ediyor. Sinemayı kaba ve şiddet dolu bir güldürüye dönüştüren Kan Emici Mahluklar, sanatı yozlaştırmak üzerine adeta bir ders niteliğinde. Kendine güvenmeyen izlemesin!