Düşük bütçeli bir korku filmi için ses alan bir ses mühendisi, tesadüfen bir başkanlık adayının geçirdiği trafik kazasını kayda alır. Kilit bir görgü tanığı ile gerçeğe ulaşmaya çalışırken, kendini tehlikeli bir komplonun içinde bulur.
Hile yapma sanatı, neon ışıklarla aydınlanan kasvetli Philadelphia’nin her köşesine sızıyor. Brian De Palma, John Travolta da dahil daha önce çalıştığı insanlardan oluşan rüya gibi bir kadroyla hareketli bir gerilim filmine imza atıyor.