Blues türünün bu topraklardaki en önemli temsilcilerinden Blue Blues Band’in hikayesini dinlemek, trajik şekilde hayata veda eden iki ismin, Yavuz Çetin ve Kerim Çaplı’nın yaşamlarına yakından bakmak anlamına geliyor. Röportajlar ve arşiv görüntüleriyle müzik tarihimizde etkileyici bir yolculuk.
Pek çok müzikseverde ayrı bir yere sahip Blue Blues Band’in öyküsünü anlatan bu rock belgeseli, aynı zamanda iki efsaneye, Yavuz Çetin ve Kerim Çaplı’ya yakılmış bir ağıt. Mehmet Sertan Ünver, yalnızca müzik tarihimizin değil, Türkiye’de 90’ları özel kılan şeylerin de peşine düşüyor.