Sandra, borç batağındaki eski sevgilisiyle şiddet içeren bir karşılaşma yaşamıştır. Olay üzerine Londra’dan Hong Kong’a kaçmak zorunda kalır ve kendini bir manipülasyon oyununun içinde bulur.