Londra’nın en iyi restoranlarından birinin şefi olan Andy Jones, gitgide derinleşen şahsi ve mesleki sorunlarla boğuşur. Bir sağlık müfettişinin sürpriz ziyareti, restorandaki yoğunluk ve personel arasındaki gerginlikler, zaten krizin eşiğinde olan Andy’nin işlerini iyice zorlaştırır.